مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 16:252021-08-30سياسي

جوکار: مسئولان مانع انتقال سرمایه یزد به خارج از استان توسط بانک ها شوند


رییس مجمع نمایندگان استان یزد با انتقاد از این که برخی بانک ها سرمایه مردم یزد را در قالب تسهیلات در خارج استان سرمایه گذاری می کنند گفت: جلوی انتقال سرمایه مردم یزد به خارج از استان توسط بانک ها گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمدصالح جوکار عصر امروز در مراسم واگذاری یک کارخانه تولیدی به سهامدارن جدید و ممانعت از تعطیلی این واحد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در طول چند سال گذشته تاکید بسیار ویژه ای به بحث تولید داشتند.

وی افزود: بسیار حیف بود که این واحد تولیدی که از سرمایه و امکانات بسیار بالایی هم برخوردار است و کارگران زیادی در آن مشغول به فعالیت هستند تعطیل شود و به حمدالله الان جلوی این تعطیلی گرفته شده است.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مسئولان و سهامداران جدید این کارخانه که مانع تعطیلی آن شدند گفت: این وظیفه مسئولان است که تمام توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی به کار بگیرند و با رفع مشکلات آنها، تداوم فعالیتشان را تضمین کنند.

جوکار با اشاره به سیاست های کشور در زمینه افزایش جمعیت گفت: یکی از اصلی ترین اقدامات تشویقی که باید برای افزایش جمعیت انجام دهیم ایجاد اشتغال برای جوانان است و پس از آن تامین مسکن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: مسئولان مانع انتقال سرمایه یزد به خارج از استان توسط بانک ها شوند

جوکار: مسئولان مانع انتقال سرمایه یزد به خارج از استان توسط بانک ها شوند