مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 16:502021-08-30سياسي

شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند/ پایان دولت فانتزی


عضو شورای معاونان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند، گفت: دولت شهید رجایی دولت استکبار ستیزی و در خدمت مردم بود.

- ، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای شهریور ماه علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر که در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود برگزار شد، با بیان اینکه شهید رجایی و شهید باهنر با خدمت صادقانه و خدمت رسانی به مردم ماندگار شدند، ابراز کرد: این شهدا سختی ها و مشکلات را تحمل و در شکنجه های فراوان مقاومت کردند و رمز ماندگاری شأن این بود که در پی اشرافی گری نبودند.

وی رجایی و باهنر را مردان جهادی و خدمتگزار مردم ایران دانست و تصریح کرد: دولت شهید رجایی دولت استکبار ستیزی بود و روحیه مبارزه با دشمنان، استکبار و دولت آمریکا از خصوصیات آن محسوب می شد و امروز نیز باید گفت با تاسی از این شهدان، دولت فانتزی پایان پیدا کرده و دولت جهادی کار خود را شروع کرده است لذا همه مردم و مسئولان باید به کمک دولت بیایند.

شهیدان رجایی و باهنر الگوهای مدیریتی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه امروز می بایست ضمن معرفی شهیدان به نسل جوان به عنوان بهترین الگوهای مدیریتی در نظام اسلامی، با استفاده از این فرصت ها جریان نفوذ را رسوا و افش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند/ پایان دولت فانتزی

شهیدان رجایی و باهنر در پی اشرافی گری نبودند/ پایان دولت فانتزی