مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 17:302021-08-30حوادث

2 جنایت مقابل دوربین!


نوجوان 15 ساله ای که در اقدامی جنون آمیز و هولناک، مادربزرگ و پدرش را به قتل رسانده و اجساد آنان را به آتش کشیده است، در اعترافاتی تکان دهنده به تشریح ماجرای دو جنایتی پرداخت که هنگام ارتکاب آن از خودش فیلم سلفی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، بامداد بیست و هشتم مرداد، امدادگران آتش نشانی مشهد، خود را به صحنه ای از حادثه آتش سوزی یک منزل در شهرک مهرگان رساندند که دود غلیظی محله را فراگرفته بود.

آن ها بی محابا وارد شعله های آتش شدند و دقایقی بعد در حالی زبانه های سوزان آتش فروکش کرد که ناگهان اجساد یک زن و مرد در پذیرایی منزل نمایان شد.

نیروهای آتش نشان با مشاهده اجساد پیرزن و مرد میان سال بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع دادند و خود به بررسی کارشناسی دقیق علت آتش سوزی پرداختند.

با آن که بررسی های مقدماتی صحنه حادثه حکایت از یک آتش سوزی غیرعمدی داشت اما در گوشه و کنار محل وقوع آتش سوزی، سرنخ هایی از یک رخداد عمدی به چشم می خورد که نیاز به تحقیقات کارشناسی بیشتری داشت.

در همین حال ماموران کلانتری شهرک مهرگان که به فرماندهی سرهنگ سعید شکاری (رییس کلانتری) عازم محل شده بودند با حفظ صحنه حادثه مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جنایت مقابل دوربین!

2 جنایت مقابل دوربین!