مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 18:502021-08-30سياسي

هیأت ها با پویش «یا ساقی العطاشی» به کمک رفع بی آبی مناطق محروم می روند


مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر گفت: هیأت های عزاداری برای کمک رسانی و خدمات اجتماعی خود به مناطق محروم، پویش «یا ساقی العطاشی» را با هدف رفع مشکل دسترسی به آب سالم و مورد نیاز مناطق محروم کشور راه اندازی کردند.

- هادی شعبانی، مسؤول دفتر خدمات اجتماعی جامعه ایمانی مشعر در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: همزمان با ماه محرم و صفر هیأت های عزاداری در راستای کمک رسانی و خدمات اجتماعی خود به مناطق محروم پویش یا ساقی العطاشی را با هدف رفع مشکل دسترسی به آب سالم و مورد نیاز مناطق محروم کشور راه اندازی کردند.

وی با اشاره به اینکه این پویش با شعار علمت بر زمین نمی ماند انجام می شود، افزود: در این پویش بناست مطالبه و پیگیری از مسئولان تا رفع مشکل، ترمیم یا احداث خط لوله آب با مشارکت آبفا، نصب مخازن پلی اتیلن و لوله کشی آب و سایر اقدامات عمرانی موردنیاز برای رفع مشکل دسترسی به آب از اقدامات درنظر گرفته شده برای این پویش است.

شعبانی با اشاره به اینکه برای پیشبرد برخی از این اقدامات نیازمند حمایت مالی مردم و خیرین هستیم، گفت: مردم می توانند برای حمایت مالی یا مشارکت جهادی یا معرفی روستاهای محروم از آب، کد دستوری #4433221*6655* را با تلفن همراه خود شماره گیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت ها با پویش «یا ساقی العطاشی» به کمک رفع بی آبی مناطق محروم می روند

هیأت ها با پویش «یا ساقی العطاشی» به کمک رفع بی آبی مناطق محروم می روند