مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 19:202021-08-30سياسي

از مردم انتظار داریم برای حل معضلات اقتصادی صبر کنند


معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش های نظام می توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

- ایسنا/البرز معاون رییس جمهور در امور مجلس گفت: مردم نباید از نظام و انقلاب دلسرد شوند چون با مقاومت و پایبندی به ارزش های نظام می توان در مسیر پیشرفت قرار گرفت.

سید محمد حسینی شب دوشنبه هشتم شهریور در مراسم گرامیدشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که در مسجد جامع رجایی شهر کرج برگزار شد، اظهارکرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دوران سختی را پشت سرگذاشته ایم که ترور شخصیت های بزرگ بخشی از آن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تا کنون 17 هزار شهید ترور داریم که 12 هزار نفر از آنان توسط گروهک منافقین به شهادت رسیده اند، گفت: گروهک منافقین با حمایت های دشمنان، انقلاب اسلامی را متهم به خشونت می کند.

وی توضیح داد: غربی ها منتظر هستند تا فردی به جرم جاسوسی در ایران اسلامی دستگیر شود آنگاه شروع به داد فریاد کنند.

حسینی در ادامه ضمن تبریک هفته دولت اضافه کرد: شهید رجایی و شهید باهنرخصوصیات ارزنده ای داشتند و خدمات ویژه ای به مردم ارائه دادند.

معاون رییس جمهوری درامور مجلس بیان کرد: در کنار گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر افراد ویژه ای هم داشتیم که امروز یادی از آنها نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مردم انتظار داریم برای حل معضلات اقتصادی صبر کنند

از مردم انتظار داریم برای حل معضلات اقتصادی صبر کنند