مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 شهریور 1400 ساعت 20:252021-08-30سياسي

نمایندگان استان بوشهر نقش مشورتی در انتخاب استاندار دارند


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان بوشهر نقش نظارتی و مشورتی در انتخاب استاندار آینده خواهند داشت.

- ، حجت الاسلام موسی احمدی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به روند انتخاب استاندار بوشهر اظهار داشت: استاندار آینده بوشهر بر اساس شاخص ها انتخاب می شود.

وی به نقش نظارتی و مشورتی نمایندگان استان بوشهر در انتصاب ها بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی است و باید استاندار بوشهر نیز با حساسیت بالایی انتخاب شود.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از ظرفیت های استان به صنایع، نفت، گاز، پتروشیمی، معادن و کشاورزی اشاره کرد و افزود: با توجه به بافت جمعیتی خاص استان بوشهر باید استانداری انتخاب شود که شناخت لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم انتخاب استاندار بوشهر بر اساس توانمندی و شایسته سالاری خاطرنشان کرد: اقتدار، برنامه دار بودن و آشنایی به ظرفیت استان از مهمترین شاخص ها هستند.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به اینکه در زمینه انتخاب استاندار باید بر اساس ضوابط عمل شود اضافه کرد: استاندار آینده بوشهر باید دارای اقتدار باشد و سایر مسئولان اجرایی از تصمیمات وی تبعیت و پیروی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان استان بوشهر نقش مشورتی در انتخاب استاندار دارند

نمایندگان استان بوشهر نقش مشورتی در انتخاب استاندار دارند