مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:002021-08-30سياسي

تبعات رفتار اشتباه والدین با بچه ها/حق انتخاب فرزندان را نگیریم


فرزندانی که حق انتخاب آنها از سوی پدر و مادر نادیده گرفته می شود در تصمیم گیری های شغلی و تحصیلی خود با مشکل روبرو می شوند.

- ، افزود: ارتباط بین والدین و فرزندان امری بسیار مهم و قابل توجه است، هر پدر و مادری باید بداند که چگونه با فرزندان خود ارتباط برقرار کند.

وی ادامه داد: یکی از مسائل بسیار مهم در ایجاد ارتباط سالم این است که والدین نباید به جای فرزندان خود دست به انتخاب بزنند.

هر زوجی بعدازاینکه صاحب فرزند شدند برچسب پدر و مادر به آن ها زده می شود؛ اما به این معنا نیست که آن ها آگاهی کامل نسبت به امور فرزند پروری داشته باشند.

قدرتی شهیدی اضافه کرد: اغلب زوجین بعدازاینکه صاحب فرزند می شوند خود را یک پدر و مادر کاملاً آگاه که به همه فنون فرزند پروری مسلط هستند تلقی می کنند که این موضوع باعث پدیدار شدن اختلافات بین والدین و فرزندان از همان ابتدا می شود.

این مشاور تصریح کرد: این موضوع ابتدا به عنوان یک آسیب در خانواده آشکار می شود و باعث اختلافات و ناهنجاری ها بین والدین و فرزندان شده و در ادامه باعث ایجاد آسیب های اجتماعی می شود که در نهایت امنیت و سلامت فرزندان جامعه را به خطر می اندازد.

وی گفت: متأسفانه در عصر ما ارتباطات والدین با فرزندان روزبه روز تیره تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات رفتار اشتباه والدین با بچه ها/حق انتخاب فرزندان را نگیریم

تبعات رفتار اشتباه والدین با بچه ها/حق انتخاب فرزندان را نگیریم