مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:302021-08-30سياسي

شیوه نامه مدیریت حمل بار همدان تأیید شد


معاون امور عمرانی فرمانداری همدان گفت: شیوه نامه مدیریت حمل بار در داخل شهر همدان که توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان تهیه و تنظیم شده بود مطرح و کلیات آن به تأیید شورای ترافیک شهرستان رسید.

- رضا زمانی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان همدان بیان کرد: این شیوه نامه برای تأیید نهایی به شورای همتای استان ارسال می شود.

وی یادآور شد: بر اساس ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری ها موظفند حمل و نقل بار و مسافر در داخل محدوده شهرها را در قالب موسسات و شرکت های تعاونی و یا خصوصی ساماندهی و بر آنها نظارت کنند.

زمانی افزود : در این راستا این شیوه نامه توسط شهرداری همدان تهیه شده تا فعالیت وانت بارها، کامیون های حمل نخاله، کامیون های حمل بار و.

در سطح شهر به طور مطلوب تر مدیریت شود.

وی تصریح کرد: اجرای مطلوب این قانون نیاز به هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه ها از جمله سازمان صمت، راهداری و حمل و نقل و پلیس راهور دارد که مقرر شد در جلسات کارشناسی تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری، معاون فرماندار همدان افزود: شیوه نامه حمل ونقل بار درون شهری با هدف بهبود وضعیت جابجایی بار، کاهش آسیب های احتمالی به زیر ساخت های خدمات شهری و رفع چالش های اصلی مرتبط با این بخش از ترافیک شهری انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه مدیریت حمل بار همدان تأیید شد

شیوه نامه مدیریت حمل بار همدان تأیید شد