مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 02:352021-08-30اقتصادي

خرید 45 هزار تن گندم در رزن و درگزین


رییس اداره تعاون روستایی شهرستان های رزن و درگزین با اشاره به اینکه هفتمن سال متوالی است که شبکه تعاون روستایی رزن و درگزین رتبه اول خرید گندم را در استان کسب کرده است گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره تعاون روستایی شهرستان های رزن و درگزین با اشاره به اینکه هفتمن سال متوالی است که شبکه تعاون روستایی رزن و درگزین رتبه اول خرید گندم را در استان کسب کرده است گفت: امسال 45هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در دو شهرستان رزن و درگزین خریداری و با تلاش های صورت گرفته مطالبات گندم کاران در کمترین زمان پرداخت شده است.

رضا وثاقتی در گفت وگو با ایسنا، از خرید تضمینی بیش از 45 هزار تن گندم در شهرستان رزن و درگزین خبر داد و افزود: این میزان گندم توسط شش مرکز اصلی و دو مرکز خرید مکانیزه با قابلیت ذخیره سازی بلند مدت (هرکدام 35هزارتن) درسطح شهرستان رزن و درگزین خریداری شده است.

وی با تأکید بر اینکه شبکه تعاون روستایی به عنوان بازوی اجرایی جهاد کشاورزی و بخش کشاورزی محسوب می شود، گفت: در سال جاری مقدار 2500تن انواع کود و 1200تن انواع بذور گندم و جو در بین کشاورزان دو شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان رزن درباره پوشش بیمه ای کشاورزان نیز تصریح کرد: بیش از 4900 خانوار توسط تشکل های تعاونی تولید تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 45 هزار تن گندم در رزن و درگزین

خرید 45 هزار تن گندم در رزن و درگزین