مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:052021-08-30اقتصادي

جریمه برخورد با واحدهای فاقد سیستم تصفیه پساب بازدارنده نیست


مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب، آب منطقه ای لرستان گفت: جریمه ریالی برای برخورد با واحدهای تولیدی استان که فاقد سیستم تصفیه پساب هستند، - ایسنا/لرستان مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب، آب منطقه ای لرستان گفت: جریمه ریالی برای برخورد با واحدهای تولیدی استان که فاقد سیستم تصفیه پساب هستند، بازدارنده نیست.

افشین زیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مهمترین کار این دفتر رصد و پایش کیفی منابع آب است تا استانداردهای آن به لحاظ شرب، کشاورزی و صنعت اجرا و مدیریت شود.

وی با بیان اینکه منابع آبی که می خواهیم برای تامین آب شرب در نظر بگیریم چنانچه حفر شده است حفظ، حراست و صیانت از حریم کیفی (حریم به شعاع مخصوص) براساس دستورالعمل های وزارت نیرو تعیین می شود، افزود: برای جلوگیری از آلودگی آن مقدار از آب شرب، کشاورزی و صنعت میزان پساب ها، فاضلاب های تولیدی توسط مراکز جمعیتی یا صنعتی و کشاورزی مدیریت و پیگیری می شود که تصفیه فاضلاب انجام و پساب ها به تصفیه خانه ها می رسند.

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب، آب منطقه ای لرستان ادامه داد: همچنین فاضلاب ها از مبدا تا مقصد رصد می شوند که مراحل پایش و تصفیه آن رعایت شده است یا خیر؟ همچنین با هماهنگی با سازمان صمت و محیط زیست تولید پساب و فاضلاب واحدهای صنعتی و تولیدی بررسی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه برخورد با واحدهای فاقد سیستم تصفیه پساب بازدارنده نیست

جریمه برخورد با واحدهای فاقد سیستم تصفیه پساب بازدارنده نیست