مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:102021-08-30اقتصادي

تیغ خاموشی ها زیرگلوی پسته زرندیه!/احتمال برداشت زودهنگام در سال جاری


رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان پسته استان مرکزی از احتمال برداشت زودهنگام پسته در شهرستان زرندیه در صورت خنک شدن دمای شبانه هوا خبر داد.

- تیغ خاموشی ها زیرگلوی پسته زرندیه!/احتمال برداشت زودهنگام در سال جاری ایسنا/مرکزی رییس هیات مدیره تعاونی تولیدکنندگان پسته استان مرکزی از احتمال برداشت زودهنگام پسته در شهرستان زرندیه در صورت خنک شدن دمای شبانه هوا خبر داد.

محمود بارانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه امسال کار برداشت پسته در شهرهای دامغان، سمنان و مشهد و برخی نقاط گرمسیر کشور یک هفته زودتر آغاز شده است، اظهار کرد: در شهرستان زرندیه به عنوان قطب تولید پسته استان مرکزی، معمولا از 25 شهریورماه برداشت این محصول استراتژیک آغاز می شود ولی احتمال دارد امسال یک هفته زودتر آغاز شود.

وی در خصوص برداشت زودهنگام پسته در زرندیه اظهار کرد: هنوز بطور قطع نمی توان پیش بینی کرد که برداشت امسال زودتر از موعد هر سال آغاز شود، اما احتمال دارد در صورت گرم شدن روزها و خنک شدن شب ها به گونه ای که اختلاف دمای روز با شب افزایش یابد، این مهم انجام شود چراکه این شرایط در رسیدن پسته تاثیرگذار است و منجر به آغاز زودهنگام برداشت پسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیغ خاموشی ها زیرگلوی پسته زرندیه!/احتمال برداشت زودهنگام در سال جاری

تیغ خاموشی ها زیرگلوی پسته زرندیه!/احتمال برداشت زودهنگام در سال جاری