مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-31سياسي

کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شد


به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز(تکنیک های سبز و سنتی)» با رویکردی به رشته های فنی و مهندسی مواد و مکانیک منتشر شد.

- ایسنا/اردبیل به همت انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب پیشرفت در تریبولوژی سبز(تکنیک های سبز و سنتی) با رویکردی به رشته های فنی و مهندسی مواد و مکانیک منتشر شد.

این کتاب توسط جی.

پائولو داویم در سال 2017 تالیف گردیده و توسط دکتر سعید بنایی فر، حمید انصاری مقدم، علیرضا خاوندی و رضا توانگر به زبان فارسی ترجمه شده است.

کتاب مذکور اطلاعات جدیدی در مورد مواد تریبولوژیکی، آماده سازی و عملکرد تریبولوژی ذرات سرامیکی با پایه زیستی از ضایعات برنج، رفتار تریبولوژیکی و شیمی اصطکاکی Ti3SiC2 در آب و الکل ها، مدل سازی و تحلیل فشار فیلم روغن یک یاتاقان ژورنال هیدرودینامیکی روانکاری شده به وسیله روانکارهای زیستی بر پایه نانو با استفاده از یک طراحی دی- اپتیمال و عملکرد سایش کامپوزیت پلی استر تقویت شده با فیبر دانه نخل روغنی کهنه شده در محلول های روغن ترمز را در پنج فصل و 168 صفحه ارائه داده است.

کتاب پیشرفت در تریبولوژی سبز به عنوان یک کتاب تحقیقاتی برای دوره مهندسی یا به عنوان موضوعی در مورد تریبولوژی سبز در سطح کارشناسی ارشد و به عنوان مرجعی مفید برای اساتید دانشگاه، محققان، مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شد

کتاب «پیشرفت در تریبولوژی سبز» منتشر شد