مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 03:552021-08-31دانش

زمان و نحوه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود


زمان و نحوه انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه آزاد امروز از طریق مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می شود.

- زمان و نحوه انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 دانشگاه آزاد امروز از طریق مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارنامه نتایج اولیه و زمان تکمیل فرم انتخاب رشته های تحصیلی برای مجازین به انتخاب رشته در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و لازم است متقاضیان علاقه مند به انتخاب رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون و دریافت کارنامه، برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب رشته از امروز دوشنبه 9 شهریور به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.

انتخاب رشته برای رشته های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می پذیرد.

متقاضیانی که در یکی از رشته های دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند می توانند به دلخواه خود منحصراً در یکی از مؤسسات ثبت نام و مشغول به تحصیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و نحوه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود

زمان و نحوه انتخاب رشته آزمون ارشد دانشگاه آزاد امروز اعلام می شود