مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-31سياسي

بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شیراز


نشست بصیرتی تبیینی بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شیراز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نشست بصیرتی تبیینی بزرگداشت شهدای هشتم شهریور با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس برگزار شد.

در این نشست که همزمان بصورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می شد حجت الاسلام و المسلمین طاهری، با مرور تاریخ صدر اسلام، دعوت به قسط و عدل و داد را از وظایف اصلی انبیاء الهی بر شمرد و با اشاره به قیام سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) افزود: شهادت در راه عدالت راه و رسم اهل بیت(ع) بود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با یادآوری وقایع انقلاب اسلامی و قبل از آن تحرکات امام راحل پیش از انقلاب، عدالت خواهی و معنای عدل و داد را جزء اصول انقلاب بر شمرد و یادآور شد: قصد و نیت خیر مردم ایران در دادخواست عدل و داد برای همگان، قراردادن سلطان نصیرا و حاکم و رییس جمهوری عادل مانند شهید رجایی شد که تربیت شده و زندگی کرده بین مردم و فقر و سختی کشیده بود.

حجت الاسلام و المسلمین طاهری گفت: درکنار شهید رجایی، شهید باهنر نیز شخصیتی ارزشمند، قرآن شناس و اسلام شناس بود که عمری را در راه تبلیغ دین خدا قیام کرده بود و در گوشه زندان ها شلاق خورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شیراز

بزرگداشت شهدای هشتم شهریور در شیراز