مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:002021-08-31سياسي

تنها خواسته یک پیرزن 80 ساله قروه ای: نوه هایم سراغی از من بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قروه، شهرک حضرت امام خمینی یا همان شهرک پایین جاده سال هااست محله ای نام آشنا برای مردم قروه محسوب می شود.

محله ای که از حداقل امکانات رفاهی و شهری محروم است و ساکنان آن با مشکلات فراوانی مواجه هستند.

اما این بار سوژه گزارش ما مشکلات شهری و رفاهی این منطقه نیست، بلکه وضعیت زندگی بانوی 80 ساله ای است که سال ها با علاوه بر رنج و درد بیماری، با درد بی کسی و نداری روزگار سپری می کند.

آمینه طهماسبی که چند سال پیش با کمک یک نیکوکار صاحب خانه کوچکی در یکی از محله های این شهرک می شود، می گوید: این خانه به دلیل اینکه در وسط کوچه قرار دارد هر لحظه امکان دارد از طریق طرح نوسازی معابر تخریب شود و دوباره بی سرپناه شوم.

این بانوی سال خورده که رنج و درد بیماری امان از کلام او گرفته و به سختی سخن می گوید، ادامه داد: سال ها است از بیماری فشار خون بالا، قند خون، ضعف در پاها، سوختگی و.

رنج می برم و زندگی کردن با این شرایط برایم سخت و هزینه بردار است.

بانو آمینه که نابینا و کم شنوا است به سختی می تواند کلام ما را متوجه شود ولی با این اوصاف از طریق کمک همسایگان ادامه وضعیت زندگی خود را برایمان تشریح می کند، تنها یک فرزند داشتم که به رحمت خدا رفته است و هیچ کسی را در این دنیا ندارم و دو بار دست به خودکشی زدم ولی باز زنده ماندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها خواسته یک پیرزن 80 ساله قروه ای: نوه هایم سراغی از من بگیرند

تنها خواسته یک پیرزن 80 ساله قروه ای: نوه هایم سراغی از من بگیرند