مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-31اقتصادي

نگرانی مردم از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون کرونا در سنندج


یکی از مشکلاتی که کادر درمان و مردم در مراکز تجمیعی با آن مواجه هستند، ازدحام جمعیت است؛ در این مرکز برخی از مراجعین از انتظار بیش از یک ساعته خود برای ثبت نام و نوبت گلایه و هراس دارند.

- ایسنا/کردستان یکی از مشکلاتی که کادر درمان و مردم در مراکز تجمیعی با آن مواجه هستند، ازدحام جمعیت است؛ در این مرکز برخی از مراجعین از انتظار بیش از یک ساعته خود برای ثبت نام و نوبت گلایه و هراس دارند.

ششمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در سالن آزادای شهر سنندج طی هفته جاری با هدف دسترسی آسان و سریع تر شهروندان به واکسن کرونا شروع به کار کرده است.

این مرکز روزانه مجوز تزریق 1000 دز واکسن را داراست و به همین دلیل شهروندان زیادی طی روز به آن مراجعه می کنند.

اگر چه یکی از نکات مهم در مراکز تزریق واکسن کرونا این است که تجمع افراد کاهش یابد و این مکان ها موجب چرخش ویروس نشوند، اما یکی از مشکلاتی که کادر درمان و مردم در مراکز تجمیعی با آن مواجه هستند، ازدحام جمعیت است؛ در این مرکز برخی از مراجعین از انتظار بیش از یک ساعته خود برای ثبت نام و نوبت گلایه داشتند.

میان ازدحام جمعیت در این مرکز، اکثر شهروندان علاوه بر گلایه از شلوغی و هراس از انتشار ویرورس کرونا، معتقد بودند که تزریق واکسن بهتر از نزدن آن است و عده ای هم با داشتن بیماری های زمینه ای تزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی مردم از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون کرونا در سنندج

نگرانی مردم از ازدحام جمعیت در مراکز واکسیناسیون کرونا در سنندج