مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:102021-08-31سياسي

ساخت 700 تخت بیمارستانی در همدان


تاکنون بیش از 700 تخت در بیمارستان های مختلف سراسر استان همدان ساخته شده است.

- ، سید سعید شاهرخی در مراسم هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، که با حضور مدیران و مسئولان استانی در استاندار برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که موجب ماندگاری دولت شهید رجایی بود و شهید باهنر را جاودانه کرد، اخلاص در عمل، مردم داری و خدمت بی منت بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در فرصتی که خداوند برای خدمت به مردم در اختیار ما قرار داده، موفق عمل کنیم، ادامه داد: دشمنان دنبال کوچک نشان دادن خدمات نظام هستند تا مردم را ناامید کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای گفت وگو با مردم، و معرفی و اطلاع رسانی اقدامات دولت است، اضافه کرد: سیاست ما در استان تمرکز بر استفاده و بهره مندی از همه فرصت ها و ظرفیت های استان بوده است.

استاندار همدان با بیان اینکه سعی کردیم اتحاد و همدلی به نفع خدمت به مردم را حفظ و از حواشی دوری کنیم، افزود: مایه خرسندی است که استانداری در موقعیت ها و فرصت های گوناگون، خانه اقشار مختلف بوده است.

شاهرخی نگاه مدیریت استان در در اداره امور استان، برنامه محور و با افق بلند عنوان کرد و گفت: بیش از 1 میلیارد و 200 میلیون تومان در زمینه زیرساخت ها بخصوص در حوزه برق به عنوان یک امر اساسی در حال اجرا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 700 تخت بیمارستانی در همدان

ساخت 700 تخت بیمارستانی در همدان