مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:152021-08-31پزشكي

التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد


معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران گفت: با توزیع سرم و اقلام دارویی در حال حاضر التهاب و کمبود دارویی در استان نداریم.

- محمدرضا شیران در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه خدمات لازم به بیماران کووید در بیمارستان ها انجام می شود، افزود: تاکنون مشکلی از نظر تهیه سرم و اقلام دارویی در بیمارستان ها نداشتیم.

وی با اشاره به تکمیل ظرفیت تخت بیمارستان ها و افزایش شمار مراجعان برای دریافت خدمات یادآور شد: با پیگیری های لازم تلاش شد برخی التهاب ناشی از کمبود دارو وجود دارد، رفع شود.

وی ادامه داد: بیش از یک هفته اکثر شرکت های واردکننده سرم، در حال توزیع و عرضه سرم و اقلام دارویی در داروخانه هستند و اکنون التهاب دارویی در استان نداریم.

شیران با بیان اینکه توزیع سرم و دارو طبق سهمیه در استان انجام می شود، گفت: شرکت های دارویی نمی توانند یکدفعه تمامی داروها و سرم ها را عرضه کنند و باید به تدریج اقدام به این کار داشته باشند.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران درباره کمبود برخی انواع واکسن کرونا اظهار داشت: سیاستگذار واکسن، وزارت بهداشت بوده و براساس میزان واردات به دانشگاه ها سهمیه داده می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم نگران تزریق واکسن نباشند، گفت: کمیته علمی وزارت بهداشت قرار است جایگزین واکسن های تزریق شده اولیه را اعلام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد

التهاب دارویی در مازندران فروکش کرد