مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-31سياسي

انعکاس پیشرفت های استانی، وظیفه ی مهم صداوسیمای مراکز است


رییس رسانه ملی با تاکید بر اینکه وظیفه ی مهم صداوسیمای مراکز، انعکاس پیشرفت استان هاست، گفت: این اقدام در آذربایجان شرقی به خوبی انجام شده و قطعا این تعامل با دولت جدید نیز ادامه خواهد یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس رسانه ملی با تاکید بر اینکه وظیفه ی مهم صداوسیمای مراکز، انعکاس پیشرفت استان هاست، گفت: این اقدام در آذربایجان شرقی به خوبی انجام شده و قطعا این تعامل با دولت جدید نیز ادامه خواهد یافت.

عبدالعلی علی عسکری عصر دوشنبه، هشتم شهریور ماه در آیین افتتاح پروژه های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به ساخت نخستین واحد سیار فول اچ دی در تبریز اظهار کرد: چنین قابلیتی فقط در چند کشور وجود دارد اما فرزندان این سرزمین با ساخت این واحد، نام ایران اسلامی و تبریز را در میان این کشورها افزودند که این جای قدردانی فراوانی را دارد.

وی با اشاره به سریال های جلال و روزهای بی قراری که از شبکه های سراسری پخش شدند، بیان کرد: آذربایجان شرقی از نظر فنی و محتوایی جزو استان های تراز اول بوده و همچنان در مسیر پیشرفت حرکت می کند.

وی در رابطه با عقب ماندگی های ایجاد شده در عصر قاجار و پهلوی گفت: ما باید جهشی حرکت کنیم که آذربایجان شرقی یکی از استان هایی است که قابلیت درونی و نزدیکی به این حرکت جهشی را دارد اما با توجه به شعار سال، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعکاس پیشرفت های استانی، وظیفه ی مهم صداوسیمای مراکز است

انعکاس پیشرفت های استانی، وظیفه ی مهم صداوسیمای مراکز است