مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:502021-08-31سياسي

دارالسلام شیراز قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد


رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شورای شیراز با بیان اینکه بر پایه روایات متعددی دارالسلام سومین قبرستان قدیمی جهان اسلام بعد از قبرستان های وادی السلام نجف و بقیع است، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شورای شیراز با بیان اینکه بر پایه روایات متعددی دارالسلام سومین قبرستان قدیمی جهان اسلام بعد از قبرستان های وادی السلام نجف و بقیع است، گفت: دارالسلام شیراز قابلیت تبدیل به یک مجموعه و مقصد گردشگری در بعد ملی را دارد.

محمد فرخ زاده افزود: دارالسلام قدیمی ترین گورستان تاریخی فارس است و علاوه بر قبور بزرگان، عالمان و مشاهیر شهر شیراز، گنجینه ای از هنرهای طراحی، خوشنویسی، ادبیات و حجاری در آن گرد آمده است.

با توجه به قدمت قبرستان دارالسلام و ارزش های تاریخی، فرهنگی و هنری مجموعه، امکان تبدیل این قبرستان به یک مجموعه ارزشمند گردشگری در بعد ملی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شورای شیراز، فرخ زاده با بیان اینکه مرمت و بهسازی قبرستان دارالسلام در ادوار گذشته پیشرفت کمی داشته است، افزود: با توجه به رویکردهای مورد نظر کمیسیون گردشگری و زیارت شورای شهر در دوره ششم، بهسازی و ساماندهی قبرستان با همکاری ارگان های مختلف از جمله شهرداری، اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دارالسلام شیراز قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد

دارالسلام شیراز قابلیت تبدیل به مقصد گردشگری را دارد