مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 04:552021-08-31سياسي

دادگستری فارس به مسائل بازارهای تاریخی استان ورود می کند


مدیر کل میراث فرهنگی استان فارس گفت: دادگستری فارس به مسائل و مشکلات بازارهای تاریخی علی الخصوص بازار وکیل شیراز ورود می کند.

- ، هادی شه دوست شیرازی در خصوص دیدار با رییس کل دادگستری فارس، گفت: دستگاه قضایی در فارس با ایجاد فضای مثبت حمایتی در تحقق اهدافی همچون صیانت و حفاظت از آثار، عرصه و حریم آثار تاریخی، این اداره کل را همراهی کرده است.

وی تصریح کرد: مجموعه دادگستری با دستور ویژه رییس کل دادگستری استان به صورت جدی تری به مسائل میراث فرهنگی، بازارهای تاریخی و علی الخصوص بازار وکیل شیراز ورود خواهد کرد.

او ادامه داد: برخی رویدادهای فاخر فرهنگی در حال برنامه ریزی است و در هفته گردشگری زوایای پنهان سه حوزه این اداره کل با محوریت مناسبت های ایام اربعین حسینی تا 28 صفر را برنامه ریزی کرده ایم و برنامه های آیینی فاخری با حمایت دادگستری فارس به اجرا در خواهد آمد.

شه دوست شیرازی تاکید کرد: از حمایت های دستگاه قضایی فارس برای همکاری در صیانت و حفاظت از آثار، عرصه و حریم آثار تاریخی نهایت تشکر را داریم و امید است با حمایت های بیشتر بتوانیم دست سودجویان از آثار، عرصه و حریم آثار تاریخی را کوتاه سازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری فارس به مسائل بازارهای تاریخی استان ورود می کند

دادگستری فارس به مسائل بازارهای تاریخی استان ورود می کند