مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-31فرهنگي

مسئولان با ما قهر می کنند/ اولین برنامه رادیو برای ناشنوایان


فرهاد دهنوی تهیه کننده برنامه «گفتگوی اجتماعی» در رادیو گفت و گو از ترجمه همزمان برای ناشنوایان در فرمت های تصویری آن سخن گفت.

- فرهاد دهنوی تهیه کننده برنامه گفتگوی اجتماعی در رادیو گفت و گو از ترجمه همزمان برای ناشنوایان در فرمت های تصویری آن سخن گفت.

فرهاد دهنوی تهیه کننده برنامه گفتگوی اجتماعی درباره این برنامه که از رادیو گفت و گو پخش می شود به خبرنگار مهر گفت: این برنامه هشت سال است که روی آنتن است و یک سال و نیم است که آن را تصویری کرده ایم و از ایرانصدا و شبکه سپهر و ستاپ باکس با تصویر پخش می شود.

وی با اشاره به یک وجه تمایز این برنامه تصریح کرد: برای اولین بار است که یک برنامه رادیویی را برای ناشنوایان هم ترجمه کرده ایم و چون تصویری است امکان ترجمه به زبان اشاره هم بوجود آمده است.

دهنوی با اشاره به استقبال ناشنوایان از برنامه عنوان کرد: در کنار نظرها و کامنت هایی که از مخاطبان داریم بسیاری در پایان نظر خود اعلام می کنند که ناشنوا هستند و فلان مشکل را دارند و می خواهند ما آن را پیگیری کنیم یا مثلا می گویند کم شنوا هستند اما کسی به آنها کار نمی دهد.

وی با اشاره به طرح مطالبات اجتماعی در این برنامه تصریح کرد: ما در این برنامه با هیچ کس تعارف نداریم، مسئولین را دعوت کرده و از آنها پرسش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان با ما قهر می کنند/ اولین برنامه رادیو برای ناشنوایان

مسئولان با ما قهر می کنند/ اولین برنامه رادیو برای ناشنوایان