مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:102021-08-31ورزشي

نمایشگاهی به بزرگی یک شهر در همدان


رییس انجمن خوشنویسان شعبه همدان گفت: با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و انجمن خوشنویسان همدان، نمایشگاه خوشنویسی به منظور گرامیداشت هفته همدان، - از آثار استادان و تعدادی از خوشنویسان فوق ممتاز همدان در میدان تاریخی امام برپا شد.

خسرو نجومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این نمایشگاه خاص که برای اولین بار در این ابعاد و در فضای باز انجام گرفته تا پایان هفته جاری برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

وی ادامه داد: انجمن خوشنویسان همدان طی ماه های گذشته تلاش کرده با فعالیت های متفاوت و نو علاوه بر اینکه محدودیت های کرونایی را به منظور حفظ سلامت هنرمندان و علاقمندان به هنر خوشنوایسی رعایت کند، شور و شوق و انگیزه هنرمندان را در خلق آثار فاخر هنری تقویت کند و همچنین علاقمندان به هنر به ویژه هنر خوشنویسی از این برنامه های فرهنگی بهره لازم را ببرند.

نجومی تصریح کرد: در این راستا چندین رویداد در فضای باز با توجه به ظرفیت های مناسبی که شهر همدان در زمینه جاذبه های تاریخی و گردشگری دارد برنامه ریزی کردیم.

وی اظهار کرد: رویدادی که در حال حاضر با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و انجمن خوشنویسان همدان در حال اجرا است، نمایشگاهی از آثار اساتید و تعدادی از خوشنویسان فوق ممتاز شهر همدان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاهی به بزرگی یک شهر در همدان

نمایشگاهی به بزرگی یک شهر در همدان