مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:152021-08-31سياسي

دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد


ذهن و زبان دانشجوی مطالبه گر را نمی توان با سیاسی کاری و مصلحت اندیشی قانع کرد چرا که دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد.

- ، سعید یوسفی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان فارس که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این تشکل دانشجویی و رسالت های آن اظهار داشت: خودسازی در بسیج دانشجویی از اصول اولیه است چرا که ضعف های درونی افراد در صورت تجمیع در یک تشکیلات، تبدیل به آفت تشکیلاتی می شود.

وی از دانشجوی بسیجی به عنوان زبان برٌان و چشم بیدار جامعه نام برد و افزود: بسیج دانشجویی ریشه دانشگاهی داشته و نسبت به رسالت های دانشگاه انقلابی اقدامات خود را جهت می دهد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه دانشجو مصلحت اندیش و سفسطه گر نیست، به روحیه مطالبه گری دانشجویان اشاره کرد و گفت: جهت دهی جامعه به سمت و سوی مورد انتظار، نیازمند گفتمان سازی و مطالبه از مسئولان است.

یوسفی با بیان اینکه دانشجوی بسیجی نه تنها سیاسی کاری نمی کند بلکه سیاست ورزی عالمانه و نقادانه پرچم داری جامعه را به عهده دارد، اضافه کرد: عملکرد مسئولان جامعه باید به طور مداوم، مستدل و مستند مورد ارزیابی، رصد و نقد قرار گرفته تا بستر مطالبه گری از آنها به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد

دانشجوی بسیجی و انقلابی علمداری مطالبات جامعه را به عهده دارد