مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-31بين الملل

زکی! آقای نماینده ویژه


طالبان بزک کرده این روزها همان میشی است که لباس گرگ پوشیده و به زودی لباس مبدل خود را که جلوی دوربین ها به تن کرده، درخواهد آورد و تبدیل به همانی می شود که بود.

- عصرایران؛ مصطفی داننده- زلمی خلیل زاد نماینده ویژه ایالات متحده برای صلح افغانستان در آخرین اظهار نظر خود گفته است: جنگ ما در ‎افغانستان به پایان رسیده است، اکنون زمان آنست که افغان ها در مورد کشور خود تصمیم بگیرند و جنگ خود را پایان دهند.

تهرانی های قدیم بعد از شنیدن جمله های عجیب می گفتند: زکی .

الان هم باید به جناب نماینده ویژه گفت، زکی! آمدن شما به افغانستان برای آفتاب گرفتن که نبود، بود؟ آمده بودید با طالبان بجنگید و حالا کشور را دو دستی تقدیم طالبان کرده اید و می گوید وقت آن است که افغان ها برای خود تصمیم بگیرند! می دانید رفتار آمریکایی ها مانند فردی است که بچه ای یتیم را از میان چنگال های گله ی گرگ ها نجات داده و بزرگش کرده و حالا که از آب و گل درآمده، دوباره او را به میان گله ی گرگ می برد و می گوید حالا خودت را نجات بده.

اگر می خواستی دوباره او را به گرگ ها بسپاری چرا اصلا نجاتش دادی؟ واقعا الان فکر می کنید که افغان ها می توانند برای خود تصمیم بگیرند؟ نه، نماینده ای که خود اصالتی افغانستانی داری؛ زیر لوله تفنگ، نمی شود تصمیم گرفت و باید گوش به فرمان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکی! آقای نماینده ویژه

زکی! آقای نماینده ویژه