مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:352021-08-31سياسي

نخستین سوگواره عکس محرم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین سوگواره عکس محرم با عنوان «رعایت مؤمنانه» در این استان برگزار می شود.

- شهرکرد- مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین سوگواره عکس محرم با عنوان رعایت مؤمنانه در این استان برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام مهدی طاهری اظهار کرد: سوگواره عکس محرم در دو بخش حرفه ای و تلفن همراه با عنوان رعایت مؤمنانه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این سوگواره با محوریت رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم امسال برگزار می شود، عنوان کرد: هر عکاس می تواند پنج عکس به دبیرخانه ارسال کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری آخرین مهلت ارسال آثار را 25 شهریورماه امسال عنوان کرد و افزود: نمایشگاهی از آثار ارسال شده برگزار می شود.

حجت الاسلام طاهری ادامه داد: حداقل اندازه عکس های ارسالی در بخش حرفه ای و تلفن همراه باید به ترتیب هزار و 500 و چهار هزار پیکسل و حجم هر عکس چهار و شش مگابایت باشد.

وی با بیان اینکه تنها عکس های مربوط به استان چهارمحال و بختیاری قابل قبول است، تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا و واتس آپ به شماره 09139778634 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره عکس محرم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نخستین سوگواره عکس محرم در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود