مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:402021-08-31ورزشي

دلایل تغییر سرمربی تیم ملی بسکتبال/ حاشیه هایی که عامل جابجایی شد


رییس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه عملکرد تیم ملی در برخی دیدارها و برخی حواشی پیرامون این تیم مورد انتقاد کمیته فنی فدراسیون بود، گفت که این مسائل در انتخاب سرمربی جدید بی تاثیر نبود.

- ، تیم ملی بسکتبال که از بهمن ماه سال 96 و یک ماه پس از آغاز ریاست رامین طباطبایی با هدایت مهران شاهین طبع در میادین داخلی و بین المللی شرکت داشت با تصمیم روز دوشنبه کمیته فنی فدراسیون از این پس مصطفی هاشمی را در راس کادر فنی خود خواهد دید.

این تغییر و جابه جایی در حالی بعد از 42 ماه در راس کادر فنی تیم ملی بسکتبال ایجاد شده که این تیم طی این مدت از حضور در دیدارهای انتخابی مختلف به اهداف کلی خود برای کسب سهمیه جام جهانی 2019 چین و المپیک 2020 توکیو دست یافت و با هدایت مهران شاهین طبع در این دو رویداد هم شرکت کرد.

البته که طی این مدت همواره حاشیه هایی همراه تیم ملی بود که مسئله ماست و دوغ، اعتراض به برپایی اردو در چین، عدم دعوت از ارسلان کاظمی، غیبت موقت حامد حدادی و .

از جمله آنها بودند و حالا هم باید صحبت های محمد جمشیدی و اشاره به برخی مسائل پیرامون تیم ملی که بعد از المپیک مطرح شد را به آنها اضافه کرد.

با وجود همه این مسائل و حتی تعویق یک ساله بازی های المپیک اما فدراسیون بسکتبال دست به ترکیب کادر فنی تیم ملی نزد و اجازه داده این تیم بدون تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل تغییر سرمربی تیم ملی بسکتبال/ حاشیه هایی که عامل جابجایی شد

دلایل تغییر سرمربی تیم ملی بسکتبال/ حاشیه هایی که عامل جابجایی شد