مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-31سياسي

از رفع مشکل برق تا تخصیص زمین به فولاد هرمزگان


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از پیگیری و حل مشکل کمبود زمین شرکت فولاد هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و قطعی مکرر برق که ضررهای زیادی به صنایع وارد کرده است، - ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس از پیگیری و حل مشکل کمبود زمین شرکت فولاد هرمزگان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و قطعی مکرر برق که ضررهای زیادی به صنایع وارد کرده است، خبر داد.

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدیدی که از شرکت فولاد هرمزگان بازید به عمل آورده و در دیدار با مدیرعامل این شرکت در جریان فعالیت ها، موفقیت ها، اقدامات و مشکلات این شرکت تولیدی قرار گرفتم.

وی افزود: فولاد هرمزگان یکی از شرکت های پیش قدم و سرآمد در زمینه مسئولیت های اجتماعی بوده و در مدتی کوتاه، جهشی چشمگیر در این رابطه داشته است.

خوشبختانه خدمات بسیار خوبی انجام شده و رضایتمندی در کارکنان و جامعه به وجود آمده است.

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل فولاد هرمزگان در مدت کوتاهی که در این سمت قرار گرفته در حوزه های مختلف عملکرد بسیار خوبی داشته و با تدبیر مدیریتی مدرن همراه با نگاهی انسان دوستانه و عادلانه به نیروی انسانی، رضایتمندی در این مجموعه را فراهم کرده و نتیجه آن افزایش انگیزه برای کار و تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از رفع مشکل برق تا تخصیص زمین به فولاد هرمزگان

از رفع مشکل برق تا تخصیص زمین به فولاد هرمزگان