مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 05:552021-08-31پزشكي

خدمات رسانی تیم های هلال احمر به مردم محروم دلگان بلوچستان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان روز دوم و فعالیت تیم درمانی و پزشکی جمعیت هلال احمر استان یزد در مجموع از ویزیت رایگان بیش از 700 نفر خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان روز دوم و فعالیت تیم درمانی و پزشکی جمعیت هلال احمر استان یزد در مجموع از ویزیت رایگان بیش از 700 نفر خبر داد.

دکتر محسن حرازی زاده اظهار کرد: تیم درمانی و پزشکی هلال احمر استان یزد با همکاری بسیج جامع پزشکی متشکل از متخصصین اطفال، عفونی، زنان و زایمان ، داخلی و پزشک عمومی، روانشناس، ماما، جراح و تعدادی از اعضا داوطلب و امدادگر به منظور ارائه خدمات بشردوستانه به صورت کاملا داوطلبانه در شهرستان دلگان و اجرای طرح نذر آب 4 حضور داشتند.

وی گفت: تیم پزشکی هلال احمر یزد در پایان روز دوم و فعالیت خود در مجموع بیش از 700 نفر از مردم شهرستان دلگان را به صورت رایگان ویزیت کردند.

حرازی زاده ادامه داد: در راستای فعالیت این کاروان، سه هزار نفر در شهرستان دلگان و روستاهای اطراف از خدمات درمانی، بهداشتی، آموزشی و معیشتی و تیم سحرجوانان هلال احمر این کاروان بهره مند شدند.

وی بیان کرد: همچنین 270 بسته غذایی شامل روغن ،چای ،برنج،شکر،ماکارانی، قند ،رب گوجه و سویا و 560 بسته بهداشتی نیز بین مردم مناطق محروم دلگان نیز توسط تیم هلال احمر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی تیم های هلال احمر به مردم محروم دلگان بلوچستان

خدمات رسانی تیم های هلال احمر به مردم محروم دلگان بلوچستان