مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:052021-08-31دانش

دانشگاه ها بر بستر حل مسأله و تربیت نیروهای مهارت محور حرکت کنند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه ها بر بستر حل مسأله، کارآفرینی و تربیت نیروهای کاردان و مهارت محور حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، هجدهمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان به ریاست فرزاد جهان بین و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان؛ احسان کامرانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و سایر اعضا در واحد بندرعباس برگزار شد.

جهان بین در این جلسه با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: شهیدان رجایی و باهنر دو الگوی خدمتگزار و خادمی بودند که باید به عنوان الگوی متعالی در جامعه همواره مورد توجه ویژه دولتمردان و خادمان جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به حمایت های نماینده ولی فقیه و استاندار هرمزگان از دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: بدون شک حمایت های نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، استاندار و نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه آزاد اسلامی استان موجب توسعه و ترقی این دانشگاه شده است.

جهان بین با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بدون حمایت های مردمی نمی تواند رشد و توسعه یابد، افزود: این دانشگاه مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها بر بستر حل مسأله و تربیت نیروهای مهارت محور حرکت کنند

دانشگاه ها بر بستر حل مسأله و تربیت نیروهای مهارت محور حرکت کنند