مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:102021-08-31پزشكي

یک درصد جمعیت ایران مبتلا به هپاتیت B هستند


رییس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره به اینکه در حال حاضر 200 هزار نفر در ایران دچار هپاتیت C هستند، بیان کرد: - ایسنا/کردستان رییس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشاره به اینکه در حال حاضر 200 هزار نفر در ایران دچار هپاتیت C هستند، بیان کرد: یک درصد جمعیت ایران مبتلا به هپاتیت B است.

محمد رشید رمضانی، رییس اداره کنترل و مبارزه با هپاتیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز سه شنبه (8 شهریورماه) در این مراسم ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان، معاون امور بهداشتی، و دیگر پرسنل اظهار کرد: فعالیت و دلسوزی نیروهای با استعداد و خلاق در این مرکز شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه حوزه بهداشتی در کشور و به تبع استان کردستان مظلوم واقع شده است افزود: دستان پر توان همکاران این حوزه را می بوسیم چراکه خدمت به این استان هنر است.

دکتر رمضانی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی کشور، راه اندازی مراکز مشاوره هپاتیت اقدامی بسیار ارزشمند است، ادامه داد: علی رغم همه مشکلات از جمله شیوع بیماری کرونا، برنامه حذف هپاتیت تا امروز از جمله برنامه های موفقی بوده که به نحو احسن اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد جمعیت ایران مبتلا به هپاتیت B هستند

یک درصد جمعیت ایران مبتلا به هپاتیت B هستند