مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:302021-08-31سياسي

پشت پرده کتاب های تاریخ شفاهی موسی صدر


حمید قزوینی از سال 1389 تا همین سال گذشته مشغول مصاحبه گرفتن و پیاده کردن خاطرات شفاهی امام موسی صدر از دوستان ایشان بوده که برایمان از کم و کیف جمع آوری این خاطرات می گوید.

- ؛ گروه مجله _ مرضیه کیان: آنقدر کار برای امام موسی صدر شیرین است و به دل آدم می نشیند که نمی شود بین کتاب هایی که در مورد ایشان نوشتم انتخاب کنم کدام شان موردپسندتر است! این ها را حمید قزوینی، پژوهشگر تاریخ شفاهی و نویسنده می گوید که دوست دارد بیشتر از خودش آثارش مطرح شود.

دلیل آن هم ارادت و علاقه ای است که به امام موسی صدر دارد.

قزوینی سه کتاب از سه روای مختلف نوشته که هر سه کتاب خاطرات راویان با امام موسی صدر است؛ من و آقاموسی خاطرات مرحوم آیت الله عبدالجلیل جلیلی، حدیث روزگار خاطرات مرحوم سیدهادی خسروشاهی و یاران موفق خاطرات آیت الله سید مرتضی مستجابی از امام موسی صدر است که قزوینی این کتاب ها را در همکاری با موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر با مدیریت حوری صدر که دختر امام موسی است و قصد دارد پروژه تاریخ شفاهی امام موسی صدر را پیش ببرد، به سرانجام رسانده.

جسارتی نبوده اگر دیر خدمت رسیدیم! کتاب من و آقا موسی علاوه بر این که اولین کتاب منتشر شده در این موسسه است، اولین کتاب تاریخ شفاهی از امام موسی صدر هم است که قزوینی می گوید: این کتاب با این که حجم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده کتاب های تاریخ شفاهی موسی صدر

پشت پرده کتاب های تاریخ شفاهی موسی صدر