مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:402021-08-31پزشكي

مراجعه دیر و پیچیده ترشدن درمان کرونایی ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان


دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به شکننده بودن وضعیت ابتلا به کووید19در این استان، هشدار داد: - "مراجعه دیر" و پیچیده ترشدن درمان کرونایی ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان ایسنا/سمنان دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس و رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به شکننده بودن وضعیت ابتلا به کووید19در این استان، هشدار داد: احتمال بازگشت روند افزایشی بستری ها در روزهای آتی همچنان وجود دارد.

دکتر نوید دانایی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در 48 ساعت گذشته نزدیک به 280 مبتلای جدید در مناطق تحت پوشش دانشگاه شناسایی شده است.

وی از بستری شدن 89 بیمار جدید در ناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان طی 48ساعت اخیر خبر داد و افزود: علاوه بر این 190 بیمار جدید نیز به صورت سرپایی شناسایی و تحت درمان قرار گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شرایط کروناویروس در استان را بسیار شکننده خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به شکننده بودن وضعیت بیماری در شهرستان های شش گانه تحت پوشش، احتمال افزایش موارد ابتلا و بستری جدید در روزهای آینده وجود دارد.

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس از مراجعه دیررس به عنوان یکی از مهمترین مشکلات در بخش های اختصاصی کرونای بیمارستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه دیر و پیچیده ترشدن درمان کرونایی ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان

مراجعه دیر و پیچیده ترشدن درمان کرونایی ها/ بازگشت احتمالی روند افزایشی به سمنان