مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-31اقتصادي

قابل بازیافت بودن 62درصد زباله های تولیدی ارومیه


رییس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از تولید روزانه 600 تن زباله در شهر ارومیه خبر داد و گفت: از میزان زباله خشک تولیدی شهر ارومیه 62 درصد دارای ارزش بازیافت است که با تفکیک اصولی در مبدا می توان تحولی جدی در این زمینه ایجاد کرد.

- مسعود سرحدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: در حال حاضر روزانه به طور میانگین بیش از 600 تن زباله در ارومیه تولید و روانه محل دفن می شود که از این میزان زباله 32 درصد زباله خشک است.

وی از آغاز فعالیت بخش خصوصی در مقوله تفکیک زباله از مبدا خبر داد و تصریح کرد: شرکت های فعال کار آموزش، فرهنگ سازی و جمع آوری پسماند خشک از درب منازل را در دستور کار خود قرار داده اند.

رییس اداره تفکیک از مبدا سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه ادامه داد: علاوه بر فعالیت غرفه های ثابت تحویل پسماند خشک، سازمان طی مناقصه ای جمع آوری پسماندهای خشک از درب منازل را به بخش خصوصی واگذار کرده است.

سرحدی اضافه کرد: از میزان زباله خشک تولیدی شهر ارومیه 62 درصد دارای ارزش است که با تفکیک اصولی در مبدا می توان تحولی جدی در این زمینه ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: پرسنل شرکت ها با خودروی ویژه و مسئولین آموزش نیز با لباس و کارت شناسایی مخصوص در درب منازل شهروندان حاضر می شوند و علاوه بر جمع آوری پسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل بازیافت بودن 62درصد زباله های تولیدی ارومیه

قابل بازیافت بودن 62درصد زباله های تولیدی ارومیه