مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:452021-08-31سياسي

وقوع یک فاجعه زیست محیطی در حریم شهر تهران با ساخت ویلاهای لاکچری


عضو شورای شهر تهران نسبت به تخلفات گسترده در حریم شهر تهران و ساخت ویلاهای لاکچری در آن گفت: یک فاجعه زیست محیطی در حریم تهران راخ داده است.

- ، مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در تذکری با اشاره اینکه شورای شهر پنجم شعار شفافیت را مطرح می کرد و مدعی بود تعداد نیروی انسانی را کاهش داده است اما این ادعای اشتباه را با پروپاگاندای رسانه ای مطرح کردند، گفت: ما در دوره پنجم مدیریت شهری با پدیده جدیدی به نام قراردادهای حجمی مواجهیم که خدمت را تحت این عنوان واگذار کردند و افرادی را وارد شهرداری کردند که با پیمانکار قرار دارد و علاوه بر تضعیف حقوق در چشم انداز آینده در شهر تهران افرادی موازی کاری می کند.

وی افزود: در صفحه اینستاگرام خودم با انبوه کسانی مواجهم که کار پیمانی می کنند و در انتظار قرارداد بستن با شهرداری هستند اما استخدام این حجم قابل توجه ایجاد شده با توجه به هزینه های نگهداشت شهر امکان پذیر نیست.

اقراریان در ادامه به بازدید هوایی اش از تهران گزارش داد و از تخلفات گسترده در حوزه حریم در منطقه یک و پارک جنگلی منطقه 13 خبر داد و گفت: باید از این زاویه تهران را مشاهده کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی برای فضای سبز و محیط زیست تهران افتاده و ساخت ویلاهای لاکچری چه فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع یک فاجعه زیست محیطی در حریم شهر تهران با ساخت ویلاهای لاکچری

وقوع یک فاجعه زیست محیطی در حریم شهر تهران با ساخت ویلاهای لاکچری