مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:502021-08-31اقتصادي

جزییات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان / پیش بینی برداشت 25 هزار تن پسته


فرماندار رفسنجان جزییات ساماندهی کارگران فصلی را اعلام کرد و گفت: پیش بینی می شود امسال 25 هزار تن محصول برداشت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از شرایطی که در رفسنجان در زمان فصل برداشت پیش می آید حضور کارگران فصلی است که هر ساله با حواشی روبرو است و مسئولان نیز تدابیری برای آن می اندیشند.

وی افزود: در سال گذشته با توجه به بالا بودن محصول که روزی 25 هزار کارگر در روز نیاز بود که نزدیک به یک میلیون نفر روز کارگر می شد، مدیریت موضوع با توجه به شرایط کرونا دشوار بود و امسال پیش بینی می شود 25 هزار تن محصول برداشت شود که بر این اساس زمان برداشت کمتر شود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به کمبود محصول، میزان کار روزانه کارگران فصلی بسیار کمتر است، افزود: در اینجا اعلام می کنیم کارگران فصلی اگر قصد ورود به شهرستان را دارند این موضوع را مدنظر قرار دهند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به این موضوع که برای مدیریت این مسئله، ابتدا باید بدانیم کسانی که به شهر ورود پیدا می کنند کجا باشند، تصریح کرد: سال گذشته هم در شهر و بخش های تابعه قرار شد جای موقتی برای اسکان در نظر بگیریم که در شهر رفسنجان در محل میدان امام حسین (ع) الان این مکان اسکان آماده است و شهرداری از ورود آنها به شهر جل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان / پیش بینی برداشت 25 هزار تن پسته

جزییات ساماندهی کارگران فصلی در رفسنجان / پیش بینی برداشت 25 هزار تن پسته