مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-31اقتصادي

کشف 57 ماینر قاچاق در استان مرکزی


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از کشف 57 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در عملیات های یک ماهه گذشته این پلیس خبر داد.

- محمد عقیل سلگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با استفاده کنندگان ارزهای غیرمجاز دیجیتال، طرح های متعددی از سوی یگان انتظامی در سطح استان در یک ماهه گذشته به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در انجام این عملیات ها، تعداد 57 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از 14 میلیارد ریال برآورد در بازرسی از تعدادی کارگاه و منزل مسکونی کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در این عملیات ها، تعداد 10 نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سلگی اضافه کرد: فعالیت غیرمجاز تولیدکننده رمز ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می شود و از تمامی شهروندان درخواست می شود، هرگونه خبری در این زمینه را بلافاصله به پلیس 110 اطلاع دهند.

کامیونت حامل رنگ موی قاچاق در شازند متوقف شد وی همچنین از توقیف یک دستگاه کامیونت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شازند خبر داد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در این باره بیان داشت: با ادامه یافتن طرح های قاطع پلیس استان در برخورد با قاچاقچیان کالا، تیمی از ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 57 ماینر قاچاق در استان مرکزی

کشف 57 ماینر قاچاق در استان مرکزی