مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-31ورزشي

بازگشت آلومینیوم به تنظیمات 1399


هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور دوباره رسول خطیبی، امیدوار به درخشش این تیم در دومین فصل حضور در لیگ برتر هستند.

- ایسنا/مرکزی هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک با حضور دوباره رسول خطیبی، امیدوار به درخشش این تیم در دومین فصل حضور در لیگ برتر هستند.

حدود یکسال قبل، مردادماه 1399 بود که انتظار 18 ساله اراکی ها برای حضور در لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و تیم رسول خطیبی با نمایشی دلچسب و خاطره انگیز، روانه لیگ برتر شد.

حضور در لیگ برتر تازه آغاز داستان های پرحاشیه اراکی ها در لیگ برتر بود و از همان ابتدا مشخص بود که شرایط سختی در انتظار آلومینیوم خواهد بود.

تغییر حمید محرابی مدیرعامل آلومینیوم چالش اول را در این تیم ایجاد کرد و با حضور سعید عباسی، شاهد حواشی بین مدیریت و کادر فنی در روزهای نخست لیگ برتر بودیم.

همکاری عباسی و خطیبی سرانجام چندماه بیشتر طول نکشید و خطیبی در نیم فصل از هدایت آلومینیوم استعفا داد و روانه تبریز شد، اما این پایان کار نبود و با حضور علیرضا منصوریان، به جز چند هفته ابتدایی، تیم آلومینیوم شکست های بدی را در اواخر فصل گذشته متحمل شد و اگر امتیازات نیم فصل اول نبود، باقی ماندن آلومینیوم در لیگ چه بسا به اما و اگر می کشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت آلومینیوم به تنظیمات 1399

بازگشت آلومینیوم به تنظیمات 1399