مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:002021-08-31اقتصادي

120 کیلومتر راه روستایی در روتک شهرستان خاش در دست ساخت است


رییس راه و شهرسازی شهرستان خاش گفت: 120 کیلومتر راه روستایی در منطقه صعب العبور و کوهستانی روتک این شهرستان در دست ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اله بخش شهنوازی اظهارکرد: با توجه به اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت ها به ویژه راههای روستایی موجب تسهیل در داد و ستد و افزایش درآمد روستاییان شده و مانع مهاجرت آنها به شهرها می شود همکاران ما در این اداره در سالهای اخیر احداث راه روستایی در منطقه کوهستانی و صعب العبور روتک را در اولویت کاری خود قرار داده اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته 7 کیلومتر از محور روستایی روتک بعد از انجام عملیات زیرسازی آسفالت شده و چهار کیلومتر نیز در حال آماده سازی برای آسفالت است.

رییس راه و شهرسازی شهرستان خاش گفت: با اتمام این پروژه مهم راه سازی دیگر کشاورزان منطقه نیاز نیست برای عزیمت به مرز پاکستان برای صادرات محصولات خود مسیر 350 کیلومتری سراوان_ جالق_ روتک را طی نمایند بلکه طول این مسیر برای رفاه حال آنان به 120 کیلومتر کاهش می یابد.

شهنوازی با بیان اینکه ساخت مسیرهای ارتباطی یکی از مهمترین شاخص های توسعه یافتگی مناطق مختلف است که تحقق آن به بهبود مناسبات اقتصادی و تجاری منجر می شود، گفت: حرکت هم افزا و تلاش همکاران ما در شهرستان خاش به منظور تردد روان و ایمن کاربران جاده ای تسریع در تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

120 کیلومتر راه روستایی در روتک شهرستان خاش در دست ساخت است

120 کیلومتر راه روستایی در روتک شهرستان خاش در دست ساخت است