مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:102021-08-31سياسي

از بازداشت های موقت غیرضروری جلوگیری شود


برای آزادی مددجویان و کاهش جمعیت زندانیان باید با راهکارهای علمی و مناسب و همچنین پیگیری های قانونی، تلاش مضاعفی صورت بپذیرد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان گفت: برای آزادی مددجویان و کاهش جمعیت زندانیان باید با راهکارهای علمی و مناسب و همچنین پیگیری های قانونی، تلاش مضاعفی صورت بپذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی در جلسه کمیته کاهش جمعیت کیفری استان خوزستان که به صورت ویدئوکنفرانس با دادستان های عمومی و انقلاب سراسر استان برگزار شد، بر لزوم تلاش در جهت کاهش جمعیت کیفری با استفاده از راهکارهای علمی و مناسب تاکید کرد و گفت: باید از راهکارهای علمی و مناسب، پیگیری های قانونی و همچنین از تمامی ظرفیت هایی که در جهت کاهش جمعیت زندانیان در استان می تواند تاثیرگذار باشد، استفاده و بهره برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری خوزستان، وی افزود: استفاده از مجازات های جایگزین حبس یکی از راهکارهای مناسب دستگاه قضایی برای کاهش جمعیت کیفری در دوره تحول محسوب می شود و با ابزارهایی مانند پابند الکترونیکی می توان کنترل و نظارت را روی زندانی، علی رغم آزاد بودن وی حفظ کرد و باید زندانیانی که وفق مقررات، مشمول پابند الکترونیکی می شوند در اسرع وقت با تمهیدات لازم زمینه آزادی آنان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بازداشت های موقت غیرضروری جلوگیری شود

از بازداشت های موقت غیرضروری جلوگیری شود