مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:252021-08-31پزشكي

پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان به روز شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از به روز شدن پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان در فصل برداشت محصول امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بحث نظارت بر کارگران فصلی به این موضوع اضافه شده و ضرورت دارد این مسئله با حساسیت بیشتری توجه شود.

وی افزود: سال گذشته پروتکل هایی برای فصل برداشت پسته نوشته شده و امسال این پروتکل ها به روزرسانی شده و بازرسان بهداشتی بر این پروتکل ها نظارت می کنند تا کمترین آسیب را در فصل برداشت داشته باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تصریح کرد: استفاده از ماسک توسط کارگران فصلی، تهویه مناسب و جلوگیری از تجمع زیاد در محل اسکان کارگران مورد تاکید است.

جمالی زاده با بیان اینکه کارگران فصلی از منطقه جنوب غرب و سیستان و بلوچستان به استان کرمان مراجعه می کنند، اظهار کرد: خوشبختانه تعداد زیادی از این افراد واکسینه شده اند و وضعیت بیماری در این مناطق نسبتاً خوب است لذا امیدواریم فصل برداشت پسته ما را دچار مشکل نکند.

رییس مرکز بهداشت رفسنجان در عین حال گفت: غیر از کارگران فصلی، نگرانی ما از کسانی است که به عنوان مالک و خانواده مالکین به رفسنجان سفر می کنند، این افراد از مناطق شمالی و تهران که وضعیت بحرانی بیماری را دارند سفر می کنند و لذا از این موضوع نگرانی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان به روز شد

پروتکل های بهداشتی کارگران فصلی رفسنجان به روز شد