مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:302021-08-31اقتصادي

تولید روزانه 300 تن زباله خانگی در یزد/تهیه طرح جامع پسماند به صورت منطقه ای


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با اشاره به سرانه تولید روزانه 600 تا 700 گرم زباله توسط هر شهروند یزدی، از تهیه طرح جامع پسماند مرکز استان به منظور ارائه راهکارهای مناسب و بهترین شیوه های مدیریت پسماند به صورت منطقه ای خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد با اشاره به سرانه تولید روزانه 600 تا 700 گرم زباله توسط هر شهروند یزدی، از تهیه طرح جامع پسماند مرکز استان به منظور ارائه راهکارهای مناسب و بهترین شیوه های مدیریت پسماند به صورت منطقه ای خبر داد.

حمیدرضا رحیم دل در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اهمیت مدیریت پسماند شهرها به لحاظ تاثیر بر سلامت جامعه و بهداشت محیط، گفت: در همین راستا حجم گسترده ای از خدمات مشتمل بر 13 وظیفه برعهده سازمان پسماند شهری گذاشته شده که از جمع آوری، تفکیک از مبدا و بازیافت پسماندها تا لحاظ استراتژیکی مناسب برای کاهش تولید پسماند را شامل می شود.

وی در ادامه سرانه تولید زباله توسط هر شهروند یزدی را روزانه 600 تا 700 گرم ذکر کرد و افزود: بر همین اساس نیز روزانه 300 تن زباله خانگی توسط شهروندان یزدی تولید می شود و این میزان جدای از پسماندهای عمرانی و ساختمانی که سه برابر پسماندهای خانگی است، می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 300 تن زباله خانگی در یزد/تهیه طرح جامع پسماند به صورت منطقه ای

تولید روزانه 300 تن زباله خانگی در یزد/تهیه طرح جامع پسماند به صورت منطقه ای