مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-31سياسي

پیروزی جامعه در گرو عمل به عدالت است


استاد دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به مقوله عدالت طبق نظر علامه حکیمی  بیان کرد: ایشان همواره بر رعایت عدالت در تمام امور جامعه تاکید داشت و پیروزی جامعه را در گرو عمل به عدالت می دانست.

- ایسنا/قم استاد دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به مقوله عدالت طبق نظر علامه حکیمی  بیان کرد: ایشان همواره بر رعایت عدالت در تمام امور جامعه تاکید داشت و پیروزی جامعه را در گرو عمل به عدالت می دانست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضا برنجکار در نشست علمی واکاوی اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی که به همت دانشکده الهیات دانشگاه پردیس فارابی تهران، صبح امروز در تالار شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی بیان کرد: برخی از فلاسفه معتقد هستند که الهیات بشری کارساز نیست و باید به الهیات الهی متوسل شد.

وی با اشاره به ویژگی های اصلی الهیات تصریح کرد: منظور علامه حکیمی از الهیات صرفا خداشناسی نیست و منظور از الهیات را جهان شناسی تلقی می کند و ایشان تعابیر مختلفی از الهیات دارند که معروف ترین آن مکتب تفکیک و ثقلین است.

این استاد الهیات یادآور شد: علامه حکیمی با صراحت منابع الهیات الهی را سه سرچشمه ازلی و ابدی عقل وحی و معصوم میدانست و همواره بر لزوم به کار گیری این سه مورد در الهیات توجه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی جامعه در گرو عمل به عدالت است

پیروزی جامعه در گرو عمل به عدالت است