مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:502021-08-31سياسي

در هیچ مکتب شناختی به میزان اسلام بر عقل تاکید نشده است


دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با بیان اینکه طبق گفته علامه حکیمی در هیچ مکتب شناختی به میزان اسلام بر عقل تاکید نشده است، افزود: حکیمی یک طرح پژوهی بزرگ را به جامعه علمی در 45 بخش عرضه کرده که حدود 107 عنوان فرعی در مورد عقل ارائه داده است.

- ایسنا/قم دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با بیان اینکه طبق گفته علامه حکیمی در هیچ مکتب شناختی به میزان اسلام بر عقل تاکید نشده است، افزود: حکیمی یک طرح پژوهی بزرگ را به جامعه علمی در 45 بخش عرضه کرده که حدود 107 عنوان فرعی در مورد عقل ارائه داده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد علی عبداللهی در نشست علمی واکاوی اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی که به همت دانشکده الهیات دانشگاه پردیس فارابی تهران، صبح امروز در تالار شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی بیان کرد: علامه حکیمی پژوهشگر حقیقت بود و برای تمام اهالی علم یک الگو است.

وی با بیان اینکه علامه پیش از اینکه برای تحقق عدالت تلاش کند بر تربیت ذهن ها و خلوص در دین تلاش می کرد، افزود: اصلاح افکار توسط این علامه مقدم بر عدالت خواهی ایشان است.

عبداللهی با اشاره به نهضت اصلاح دینی گفت: علامه حکیمی بیشتر بر خلوص دین از انتزاج و تلفیق با افکار غیر دینی اهتمام می ورزید که این اقدام بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هیچ مکتب شناختی به میزان اسلام بر عقل تاکید نشده است

در هیچ مکتب شناختی به میزان اسلام بر عقل تاکید نشده است