مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 07:552021-08-31سياسي

محسنی اژه ای: دستگاه نظارتی باید در برابر تخلف و آلودگی حساس باشد


دستگاه نظارتی باید خودش آگاه، مسئولیت پذیر، منزه و در برابر تخلف و آلودگی حساس باشد؛ در غیر این صورت خودش مشکل آفرین خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای که صبح امروز سه شنبه 9 شهریور در همایش سراسری قضات دادسرا و دادگاه عالی انتظامی قضات در تالار اجتماعات دیوان عالی کشور سخن می گفت، نیروی انسانی را سرمایه عظیم هر دستگاهی دانست و تأکید کرد هر اندازه فناوری در یک سازمان پیشرفت کند باز هم نیروی انسانی سرمایه اصلی آن مجموعه است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای گفت: انسان با همه عظمتی که دارد می تواند دچار هوای نفس شده و فریب شیطان را بخورد و به اسفل السافلین سقوط کند و با تهذیب و تزکیه نفس و خودمراقبتی به اعلی علیین برسد.

رییس قوه قضاییه گفت: نیروی انسانی سرمایه اصلی دستگاه قضاست و در این میان قاضی رکن محوری دارد که همه ستاد و بخشی از صف در خدمت آن هستند تا او حکمی صادر کند که مورد رضای خدا و مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای افزود: هرگاه یک قاضی بما انزل الله حکم بدهد و حق و عدل اجرا شود، جریان عدالت نعمت ها و برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت؛ همانطور که صدور یک حکم باطل آثار سوء و منفی در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسنی اژه ای: دستگاه نظارتی باید در برابر تخلف و آلودگی حساس باشد

محسنی اژه ای: دستگاه نظارتی باید در برابر تخلف و آلودگی حساس باشد