مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:002021-08-31سياسي

تجلی قرآن در وجود امام(ع) است


دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه تجلی قرآن در وجود امام است، اظهار کرد: زندگی در سایه تعالیم اهل بیت و الهام گیری از علی ابن اعبی طالب و فرزندانش تمام دل مشغولی و دغدغه علامی حکیمی بود.

- ایسنا/قم دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه تجلی قرآن در وجود امام است، اظهار کرد: زندگی در سایه تعالیم اهل بیت و الهام گیری از علی ابن ابی طالب و فرزندانش تمام دل مشغولی و دغدغه علامی حکیمی بود.

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر محمد علی مهدوی راد در نشست علمی واکاوی اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی که به همت دانشکده الهیات دانشگاه پردیس فارابی تهران، صبح امروز در تالار شهید مطهری این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اندیشه های علامه محمدرضا حکیمی بیان کرد: دغدغه اصلی این استاد گرانقدر از روزی که وارد عرصه قلم شده تا همین اواخر عمر، ارائه ی تعریفی جامع از حیات طیبه بود.

وی افزود: علامه حکیمی حیات طیبه انسان را زندگی در سایه معارف و آموزه های ثقلین می دانست و دوری از این آموزه ها را عامل خسران حیات تلقی می کرد.

دانشیار دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت است، یادآور شد: قرآن برنامه سلوک فردی و اجتماعی انسان است که با درک این مهم می توان به سعادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلی قرآن در وجود امام(ع) است

تجلی قرآن در وجود امام(ع) است