مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:152021-08-31دانش

آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای


مدیرکل امور اداری دانشگاه فنی حرفه ای کشور اعلام کرد: تعداد 447 نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند که تاکنون 141 پرونده آنها به وزارت علوم ارسال شده است.

- به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، سید حسن حسینی با اشاره بر اینکه تعداد 447 نفر از کارکنان دانشگاه مشمول مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران هستند افزود: تاکنون تعداد 141 پرونده به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت معرفی به سازمان امور اداری و استخدامی ارسال شده است که پس از تأیید این سازمان در اسرع وقت احکام پرسنلی صادر خواهند شد.

وی افزود: تعداد 235 پرونده هم در حال انجام و آماده سازی جهت ارسال به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با هماهنگی انجام شده تا پایان هفته در سامانه مذکور بارگذاری می گردد.

مدیر کل امور اداری دانشگاه فنی حرفه ای کشور خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 71 پرونده در مرحله گزینش و استعلامات مربوط قرار دارند که در دست بررسی می باشد که پس از تأیید به وزارت عتف ارسال می شود.

وی با تاکید بر اینکه قانون فوق لازم الاجرا بوده و احکام کلیه مشمولین به زودی صادر خواهد شد خاطر نشان کرد: نزدیک به نیمی از همکاران دانشگاه فنی حرفه ای قراردادی بوده و از این تعداد تقریباً 20 درصد همکاران تبدیل وضعیت خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای

آغاز تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای