مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 08:212021-08-31سياسي

رسانه ی ملی باید به فرهنگ و تاریخ آذربایجان شرقی بیشتر توجه کند


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرهنگ غنی تبریز و آذربایجان و نقش برجسته آن در تاریخ ایران گفت: رسانه ی ملی باید به زبان، صنایع دستی، فرهنگ و تاریخ این خطه توجه بیشتری داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فرهنگ غنی تبریز و آذربایجان و نقش برجسته آن در تاریخ ایران گفت: رسانه ی ملی باید به زبان، صنایع دستی، فرهنگ و تاریخ این خطه توجه بیشتری داشته باشد.

محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح 141 طرح فنی و عمرانی صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی اظهار داشت: به زعم بنده رهبر معظم انقلاب بهترین توصیف را از آذربایجان داشته و آن را سر ایران معرفی کردند؛ به گواه تاریخ، این خطه از جایگاه والایی برخوردار بوده و همواره جریان ساز و نخبه پرور بوده است.

وی افزود: در ایران، از آذربایجانی ها وجود ندارد و تاریخ این موضوع را ثابت کرده که مردمان این دیار همواره در خط مقدم دفاع از ایران و توسعه ی کشور بوده اند.

پورمحمدی یادآور شد: در مقبره الشعرای تبریز، 400 شاعر و عارف آرمیده اند و تحولات سیاسی،فرهنگی و تاریخ از این استان نشات گرفته و آذربایجان شرقی در ارتباط با کشورهای همسایه همواره نقش پررنگی داشته است.

وی بیان کرد: کشور ما، تابلوی رنگارنگی از قومیت ها است که همه ی فرهنگ ها و قومیت ها به این تابلو زیبایی بخشیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ی ملی باید به فرهنگ و تاریخ آذربایجان شرقی بیشتر توجه کند

رسانه ی ملی باید به فرهنگ و تاریخ آذربایجان شرقی بیشتر توجه کند