مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-31اقتصادي

6 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان سمنان پرداخت شد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: در سال جاری شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

- ، سیده فاطمه تقوی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مسکن یکی از مشکلات مددجویان استان محسوب می شود، تاکید کرد: برای کاهش مشکلات از ابتدای سال جاری شش میلیارد ریال ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه این تسهیلات با هدف حمایت از خانوار تحت پوشش پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات علاوه بر حمایت ماهانه برای کمک به پرداخت اجاره مسکن است.

کمک به تأمین سرپناه معاون کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سطح استان دو هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد وجود دارند که مستأجر هستند و در طول سال از کمک هزینه ماهانه اجاره خانه و ودیعه مسکن استفاده می کنند.

تقوی با بیان اینکه ایجاد سرپناه برای داشتن کانون گرم خانواده رسالت کمیته امداد در زمینه کمک ها به مددجویان است، تاکید کرد: برای رسیدن به این هدف وضعیت مسکن مددجویان از سوی کارشناسان در شهرستان های هشت گانه استان رصد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان سمنان پرداخت شد

6 میلیارد ریال تسهیلات ودیعه مسکن به مددجویان سمنان پرداخت شد