مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 شهریور 1400 ساعت 09:002021-08-31بين الملل

کاردار سابق ایران در کابل: فرار خفت بار، سرآغازی برای فروپاشی آمریکاست


کاردار سابق ایران در کابل فرار آمریکا از خاک افغانستان را سرآغاز فروپاشی آنها دانست و گفت: فرار آمریکا در قرن حاضر نشان دهنده استیصال و یأس آمریکا از سیاست های خود در گوشه و کنار جهان است.

- کاردار سابق ایران در کابل: فرار خفت بار، سرآغازی برای فروپاشی آمریکاست کاردار سابق ایران در کابل فرار آمریکا از خاک افغانستان را سرآغاز فروپاشی آنها دانست و گفت: فرار آمریکا در قرن حاضر نشان دهنده استیصال و یأس آمریکا از سیاست های خود در گوشه و کنار جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا فرقانی با بیان اینکه اشغالگری افغانستان توسط نیروهای متجاوز آمریکایی و متحدان غربی آن به بهانه حملات 11 سپتامبر انجام شد گفت: آمریکا با تحلیل و کسب اطلاعات غلط، نیروهای طالبان افغانستان را عامل حمله دانست و این کشور را به مدت 20 سال در اشغال خود درآورد که تعداد زیادی از مردم این کشور کشته و عده بسیاری معلول و آواره شدند.

کاردار سابق ایران در کابل با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال تغییر زندگی و فرهنگ افغانستان هستند بیان کرد: در طی 20 سال گذشته آمریکا بیش از 2 تریلیون دلار برای افغانستان سرمایه گذاری کرده اما نه تنها نتیجه نگرفت که نیروها مقاومت کردند و در نهایت آمریکا با خفت و ذلت افغانستان را ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاردار سابق ایران در کابل: فرار خفت بار، سرآغازی برای فروپاشی آمریکاست

کاردار سابق ایران در کابل: فرار خفت بار، سرآغازی برای فروپاشی آمریکاست